Béyonit komt met virtuele showroom voor dealers


Stap online in de auto van je dromen

Klik. Deur open. Zak onderuit in de comfortabele stoel. Mooi dashboard. Handig ingedeeld zeg. En wat een mooie bekleding. Achterin ook genoeg ruimte. Puike auto. Maar je zit achter je computer! Hoe kan dat nou? Je kunt toch geen auto van binnen bekijken als je er zelf niet in zit.

Klanten kunnen 24 uur per dag bij de dealer winkelen. Alsof ze met hun handen tegen de ruiten gedrukt naar binnen staan te kijken naar de nieuwste modellen. Online kunnen ze instappen in een van deze auto’s. Vanachter de laptop, mobiele telefoon of tablet bekijken ze hoe deze er in het echt uitziet.

De virtuele showroom is een concept uit de koker van Béyonit, innovatief en toonaangevend bedrijf in online merkactivatie. Het bedrijf dat op alle vlakken van marketing actief is, bouwde de eerste online showroom voor Mazda Kreijne. Maar uiteraard gaat deze vorm van nieuwe marketing op voor allerlei branches.

Handig filmpje

Hoe werkt deze nieuwe online manier? Voor je op het scherm staan de diverse modellen keurig op een rij. Je hoeft alleen maar je favoriete type aan te klikken en je zit al achter het stuur. Voor je doemt het dashboard met hier en daar een grote, blauwe I op. Achter deze informatiebutton gaat allerlei uitgebreide informatie schuil. Over de toepassing of de werking bijvoorbeeld. Niet alleen in woord, maar ook middels een handig filmpje.

Genoeg ruimte?

Met het handje sleep je het beeld naar links, rechts, voor en achter. Zo kun je even in het portier kijken, de achterbank inspecteren voor de kinderen. Is er wel genoeg ruimte voor die kleine doerakken? Zoom ook even in op de bekleding. Je kunt deze bijna voelen, zo dichtbij komt de camera. Hoe zien de standaard matten er eigenlijk uit? En zijn er genoeg armsteunen?

Zelf ervaren? Neem een kijkje op http://showroom.kreijne.nl. Stap in en ervaar je auto als in het echte leven!